Szkolenie Social Media - Konferencja Studenci zagraniczni w Polsce 2019

KONFERENCJA
STUDENCI ZAGRANICZNI W POLSCE 2019
Warszawa, 17-18 stycznia 2019

Uczelnia w Mediach Społecznościowych

Uczelnia w Mediach Społecznościowych
program szkoleniowy

wydarzenie towarzyszące konferencji "Studenci Zagraniczni w Polsce 2019"

"Uczelnia w Mediach Społecznościowych” to projekt organizowany wspólnie przez Przestrzeń from Facebook oraz Fundację Edukacyjną "Perspektywy”. Celem projektu jest budowanie świadomości roli mediów społecznościowych w kształtowaniu wizerunku szkoły wyższej w kraju i za granicą oraz przekazanie środowisku akademickiemu wiedzy i praktycznych umiejętności w tym zakresie. W ramach wydarzenia odbędzie się szkolenie na temat budowania marki uczelni prowadzone przez ekspertów z firmy Facebook oraz eksperta akademickiego.

Szkolenie jest skierowane do uczestników konferencji STUDENCI ZAGRANICZNI W POLSCE 2019.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Pierwszeństwo w szkoleniu mają uczestnicy konferencji - decyduje kolejność zgłoszeń.
Zgłoszenia osób niebiorących udziału w konferencji są przyjmowane na listę rezerwową. Udział w szkoleniu będzie możliwy w przypadku wolnych miejsc, o czym zostaną Państwo poinformowani.

Termin: 16 stycznia 2019, godz. 14:30-18:30
Miejsce: Przestrzeń from Facebook, Warszawa, ul. Koszykowa 61

Dodatkowe informacje: Andrzej Fornal, e-mail: a.fornal@perspektywy.pl


Program

14:30 - Rejestracja gości

15:00 - 15:30 - Powitanie i przedstawienie projektu "Uczelnia w Mediach Społecznościowych", zasad jego prowadzenia oraz tematyki spotkań w roku 2019

  • dr Bianka Siwińska, dyrektor zarządzająca, Fundacja Edukacyjna „Perspektywy”
  • Jakub Turowski, szef zespołu ds. polityki publicznej w Polsce i krajach bałtyckich, Facebook

15:30 - 16:15 - Komunikacja jako konkurowanie o uwagę

  • Mateusz Wyszyński, Client Solutions Manager CPG, Facebook

16:15 - 17:00 - Budowanie marki organizacji

  • Łukasz Więckowski, Client Solutions Manager CEE, Facebook

17:00 - 17:30 - Uczelnia jako marka na rynku polskim i międzynarodowym - o roli mediów społecznościowych w budowaniu wizerunku szkolnictwa wyższego.

  • prof. Grzegorz Mazurek, prorektor Akademii Leona Koźmińskiego

17:30 - 18:30 - Cocktail Party & Networking


Mówcy

Grzegorz Mazurek
Prorektor w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
Teoretyk i praktyk zarządzania i marketingu. Specjalizuje się w tematyce wpływu nowoczesnych technologii na marketing i zarządzanie organizacją, a w szczególności: wirtualizacją, innowacjami w marketingu (e-marketing), nową gospodarką oraz e-biznesem. Wielokrotnie nagradzany za osiągnięcia publikacyjne i naukowe. Jako prorektor ds. współpracy międzynarodowej ALK koordynując procesy związane z akredytacjami międzynarodowymi EQUIS, AMBA, AACSB, CEEMAN oraz uczestnictwo uczelni w rankingach i umowach międzynarodowych.
Łukasz Więckowski
Client Solutions Manager CEE,
Facebook
Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Od 10 lat związany z branżą marketingu internetowego. Wyspecjalizowany w obszarach: social, search, programmatic. Doświadczenie zdobywał w strukturach największej grupy mediowej w Polsce (GroupM). Obecnie, w Facebooku pracuje z markami z kategorii: Finanse, Telekomunikacja, Beauty.
Mateusz Wyszyński
Client Solutions Manager CPG,
Facebook
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. W branży marketingowej pracuje od pięciu lat; przez cztery tworzył komunikację takich marek, jak Old Spice, Blend-a-Med, Pampers, Head&Shoulders, Toyota i Lexus. W tym czasie został laureatem konkursu dla młodych talentów marketingowych - Young Cannes Lions. Od roku pracuje w Facebooku opiekując się markami z kategorii FMCG w Polsce i Rosji.